Inloggen met uw Mobi-ID of BARS account
Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten, account geblokkeerd?
Hieronder staat hoe u dit zelf, direct op kunt lossen.
Wachtwoord vergeten of account geblokkeerd?
Klik op Wachtwoord vergeten hier onder. Het systeem vraagt om uw gebruikersnaam en e-mailadres. Als u op "zoeken" klikt krijgt u enige ogenblikken later een mail van ons om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Een geblokkeerd account zal automatisch weer actief worden. Als de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord niet bekend is zult u geen mail ontvangen.
Wachtwoord vergeten?
Gebruikersnaam vergeten?
Klik op Gebruikersnaam vergeten?. Het systeem vraagt om een aantal door u geregistreerde gegevens om vast te stellen wie u bent. Als u op "zoeken" klikt, ontvangt u enige ogenblokken later een mail van ons, met daarin uw gebruikersnaam. Deze kunt u gebruiken om mee in te loggen.
Gebruikersnaam vergeten?
LET OP: Het versturen van de mail kan enige minuten duren, vergeet ook niet bij uw spam mail te kijken.
Werkt u met een gedeeld Mobi-ID, dan raden we u aan om via de Mobi-ID Beheerder van uw bedrijf een persoonlijk Mobi-ID aan te maken. Hiermee beschikt u altijd over een eigen gebruikersnaam en wachtwoord.
Heeft u verdere vragen, stuur dan een e-mail naar servicedesk@mobi-id.nl